JOM PAKAT-PAKAT BACA =)

Mulai hr ni (18may2011),kerawitkraft mengumumkan ader penambahan dlm cara2 nk place ur order.....kami terpaksa wat mcm ni sebab tempahan kian byk...alhamdulillah...rezeki dr ALLAH =) ...hummm....susah nk lafazkannyer......dh brape kali try pun sangkut2 lg (mcm nk akad nikah lak) ahahahahaaa =P ....mulai hr ni,sesaper yg berminat utk order brg2 craft cik qaseh ni hendaklah membuat order tersebut 2 minggu sblm tarikh yg anda nk kami pos....kalau yg nk cepat(kurang dr 2minggu),let say birthday buah hati dh dekat sgt n tetiber terpk nk order,pun buleh jugak....tp charge tambahan rm5 kami kenakan sebab ptong 'q' org len...sian mereka yg kena potong tu....dukacita utk kami maklumkan hal ini...tapi anda mesti paham kan knape kami buat begini....so0o sorry =)

Sunday, March 20, 2011

my along's wed =)

sgt tak berpuas hati sbb sekeping pun pic aku tk berjaya di snap oleh my cousin sbb sgt bz...iah..cian i..tk sempat nk tayang baju baru i..arghhhh!!!!jeles!!! anyway, congrats 2 both of u along n kak liza....semoga cpt dpt baby supaya sy ader ank sedara...hahahahaaa =P
 
pg sblm mjlis bermula..
ok tyme ni aku tgh bz...
iron bju pengantin n baju adik aku yg penyibuk itu =P





tgk r wajah2 gumbira mereka..huh seriously aku jeles!!!!
tyme ni aku tgh teman my kakak ipar makeup kt butik....
kali kedua aku melepas utk bergmbr =(
mama pun smpt p0sing lg..
uish bkn maen lg ek =P
abah lak nmpknyer sgt happy...
so aku double happy sbb tgk dia happy =)


tgk cik qaseh..
sempat lg posing2...
my mom n her siblings...
thats why r rmh aku riuh rendah biler puak2 ni blik kg =P
pengantin sudah mari!!!
uih ader gak terselit aku yg cute dlm pic ni =P
hensem n lawa pasangan raja sehari ni....
biaser r kan..bkn org len..abg aku gak..
mesti r hensem..sbb adik dia ni cute mute =P



ha aku jdi juru bahasa utk geng2 cina ni r...
oficemate along...
diaorg ni kuat mkn...
tu yg lg lama aku duk bertapa kt meja mkn diaorg tu =P
sdp sgt gamaknyer menu knduri kali ni =)

SELAMAT PENGANTIN BARU!!!
SEMOGA KEKAL KE AKHIR HAYAT =)

humm biler r plak turn aku ek??? =D



No comments:

Post a Comment